Domino - Faller en faller alla ?

Min dator dog ungefär direkt efter att jag hade skrivit förra inlägget. Och sen gick den inte att starta igen !
Jag höll på att dö. Och eftersom att den är bärbar så kunde de ju inte vara nå fel med nå sladdar.
Jag blev hel depp så slog på radion på högsta, blev faktiskt förvånad över hur bra basen var ;)
Iaf, då blev Marcus sur och drog på sin bas, och då blev Emma sur och drog på sin. Ni kan ju gissa hur det lät ?
Och då blev Pappa sur, för att Marita sov, hon skulle jobba natt.
Avreagerade mig lite också genom att kasta allt jag kunde hitta på Marcus. Det kändes iaf lite bätte..
Haha ganska kul egentligen.
Min dator funkar nu, den hade bara blivit för varm för att jag hade suttit med den i sängen.

Nu blir det att äta nånting och se Viva La Bam (:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0