Xbox

OhYes, nu har jag klarat ut spelet jag har spelat på Xboxen:D:D:D
Haha det var typ inte jag som spelade men jag satt med som stöd:P

Jag tänkte skaffa lugnande piller åt Foppa men nae de ville han inte ha!:O
Fast då kom jag på att de kanske gick att få i flytande form:P
Smart,Eh ja!

Vican - Finns alltid här för dig,Du vet att du kan prata med mig om allt.Forever ANd ever var det,Right?

Agness - Du vet att jag dödar dig om du gör nå dumt,men i will ALWAYS love you<3

Åström - Du finns alltid här för en,och jag finns för dig med<3 Älskar dig gumman<3

Rebecka - DU är så otroligt söt gumman men snälla behåll byxorna på;)<3

Emma E - Haha du och jag och våra svarta magar;)<3

Julia J - Du är såå gullig:) Snart ska jag hjälpa dig att ragga;PPusssss

Emeli - Saknar dig som fan gumman<33

Linn - Akta dig för Turkar! Du har alltid en plats i mitt hjärta sis<3333

Haha nå måste ni sluta vara sura på mig tjejer om jag glömmer skriva nån, Ni vet att jag gillar er ändå;)
Hoppas ni är nöjda nu,Speciellt Agness å rebecka:P

Pusss

Haha ni är så otroligt söta<333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0