Utställing- Söndag

Vaknad vi 5,var tvungen att packa allt,fika,sminka mig,fixa håret,.borsta tänderna å sen iväg till Luleå igen.
Jag var först på plats i köket,diska,kokade kaffe,diiskade å plockade fram fika.
Efter ett tag kom de några.Först på morronen var vi typ 7st i köket men de var helt dött med kunder,sen gick alla så jag var ensam vid kassan + att jag skulle torka bord,plocka disk,fylla på m fika,koka kaffe och servera mat!Ensam när det var lunch!!Skitstressigt!!Men duktig som jag var så klarade jag de!
Kom mer folk sen.Jag tog rast(Y)
snackade me bror å nån annan kille.Sen hjälpte jag kattakuten å samla in pengar.efteråt så skulle vi städa.Jag fick 200 kr som tack för hjälpen,åsså fick jag massa godis å sånt:)
Sen så trodde jag at 93:or skulle komma å plocka ihop burarna för alla ba.ja snart kommer grabbarna.Åsså när dom kom så var de 99:or.. Hahaha vad jag skratta:P
Vi 7 for vi hem,till mamma,kökade, sen var jag å Linn ute med hunden å såg en sak som vi inte ville se:S
Sen började vi se en film,men den var dålig:P

Orkar inte lägga ut nå biler nu, men utställningen i sig gick jätte bra, Pappas katt blev BIS och pappa själv vann ett HP:)

Nu ska jag pprata hemlisar m. Linn:)

P.S HAPPYFEEEEEEEEEEEEEEEEETT:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0