Grattis!!

Idag så hade vi ju AktivSO,sen fick vi skynda oss till kören.Sjöng massa låtar,duktiga var vi!
Sen tillbaka till so,skrev vad olika droger har föe effekter och så. Sen hade vi lunch,de var kuligt;)
sen var de engelska vi läser en bok,just nu kommer jag faktiskt inte ihåg vad den heter.
Sen så gick jag och Åsträm till gympa salen och sprang lite för jag hade otroligt mkt energi:)
Sen så hade vi träslöjd,vi håller på att göra knivar.Efter de så hade jag ettt litet damputbrott på Nelson...Igen..Haha men de var hans fel:P
Sist så hade vi spanska,vi gick igenom några saker och sen fick vi sluta.
Orkar inte vänta på bussen så jag gick hem.
Nu har jag ätit,sett på One Tree Hill och dammsugigt.

Snart kommer de massa folk för Emma fyller år idag.
Grattis Emma!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0