Hk

Hej, nuär jag hemma igen. Ska berätta lite vad som hände idag.

Först så hade vi AktivSvenska,sen hade vi hk i 2 timmar.Vi gjorde Scones.Som vanligt så var jag och Sara bäst!

Jag och Sara:)


Våra Scones;)

Efter hk:n så hade vi lunch,vi käkade typ inget för man blev jätte mätt av de vi bakade.
Var med Agness på lunchen och hon avr ju inte liite hyper,asså hon var helt galen.TYp dansade och sjöng.Ja, ni som känner henne vet hur hon kan vara.Men hon ville bli annu mer hyper så hon gick till Mackans å handlade.

Haha hon är så söt<3

Sen så hade vi spanska.Vi gick bara igenom de som vi ahde lärt oss förra året, också gick vi igenom lite glosor.
Slutade klockan 2 och då så träffade jag Simme<3 åsså for vi hem till han.Vi såg en film,men kommer inte ihåg vad den hette.Vid 5 kom pappa och hämtade mig,for hem och lagade mat,de blev kyckling och ris.Jag känner mig helt duktig som lagade mat idag åsså:)

Nu ska jag gå och sätta mig med valparna ett tag,ses

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0