Utställning -Lördag

Ja egentligen så kan man sammanfatta dagen med ett ord:GREAT!
Men de blir nog roligare om jag skriver lite.

Tur att man har en så normal familj på morronen,Marita kammar katter,Pappa dammsuger,Syster blåser håret och jag å Sanna sitter som Zombies å käkar frukost:)
Halv sex for vi hemifrån,Direkt när vi kom dit så var de vetrinärbesiktning,Kul att torka ett å samma bord i 2 timmar?Eh nae!
Men på slutet kom Agnesssssss å var kulig med mig(Y):)
Sen så drog vi till köket å jobbade,och tur var väll de för Emma hade ingen aning om vad hon höll på med!!
Vi var superDuper duktiga,men vid lunch var de kaos!Korvar och mos låg på golvet,Gubbarna glömde steka maten,folk var arga och ALLA ville ha mat samtidigt:S
Men duktiga som vi var så fixade vi de.Sen tog vi rast,käkade lite och snackade med Simme:)
Hah ja,allt man hörde ville jag faktiskt inte höra:S
Men Agness var nöjd iaf så..
Sen tillbaka till köket,lite lugnar den här gången men ändå ganska stressigt,Sen så när de slutade komma folk så tog jag och Agness med lite fika och gick å satte oss på ett lungt ställe.Pratade om ALLT,hon är ju min bästaste vän så hon vet allt om mig:)
Sen så vid halv åtta så for vi hem,skjusade Agness till Unbyn,for och köpte Pizza och nu har vi precis ätit och jag är trött och mina ben gör ont.
Haha just ja, jag har ju heeelt glömt bort hur de gick för katterna!
Halle Barry- Fick super bra kritik och fick även ett cert!
Nina- Domaren tyckte hon var sååå snygg att hon avr tvungen att hämta en annan domare och visa + att hon blev europeisk champion!!
Alva- Bra kritik,blev bis och bästa korthår!
Selma- Blev nominerad med bra kritik och kom till panelen!

Jag och Emma har ju även ett eget pris som heter Flickornas Favorit, och idag gick de till en perser och en norsk skogskatt.


Emma,Jag,Agness med priset flickornas favorit

Jag och Agness var ett great team!!

Toaletten is tha shiiiet;)

Trött och sliten på väg hem, i telefon m, simme:)<333



Vill bara säga att jag älskar AGNESS FILIPA NÄSLUND,kan prata med dig om allt och du är mitt alllt<33333333

Kommentarer
Postat av: agnes

Jag älskar dig lina sundqvist och jag släpper dig typ.. ALDRIG?! I LOVE YOU? i hard can it be? DU är the CHAMPION! 100% DUISK! <333

du är hela min värld i ett nötskaL! <3

2008-09-13 @ 22:39:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0