Speeeeeeeeeeed

Okej,nu bloggar jag för att Agness tvingar mig:) Men ja,Allt för henne<33

Jag har sålt allllla mina plastpåsar nu!!ÄNTLIGEN
Just nu är jag liiiiite hyper,mamma har bakat massa goda sakeR:)

Hm.haha asså jag vet inte vad jag ska skriva..Jag kan skriva om mitt jätte intressanta samtal med Ankan igår:P

Han kom med en STOOR macka i korridoren
Jag:Smalt!
Han:Håll käften......Den är faktiskt nyttig:)

haha intressant va!?:)

Jullz är ju som lite söt hon;)
haha Agness åsså:)
Alla är söta:)
Jag tycker iaf alla är söta!eller nae,men måååånga:) Ni vet vilka ni är<3333

Kommentarer
Postat av: agnes

ohyes lina is the shit :) och ankan kan gå och sluta vara nyttig" :P

2008-09-16 @ 21:35:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0