My day

Imorse så hade vi först engelska,vi gjorde en diagnos,sen hade vi konfirmationsinfo.Sen så hade vi no,vi skrev bara lite å sen hade vi aktivno,jag å Åström gick å mötte simme:D
VI gick runt lite å sen gick vi till björknes,Satt där ett tag, och ja de var ju....
Fattar inte hur vissa människor pallar..
Sen gick vi tbx till skolan å hade svenska,vi skulle läsa en bok.
Sen hade vi matte,haha vi spelade yatzy.
Och sist hade vi So,pratade om alkohol och hur folk blir när dom har druckit..

Sen så skulle jag till bussen men ja.....den missa jag
Gick till stan med Emma,vi mötte Victor och ja han var ju söt i lekparken.Haha han fastnade i en gunga,haha gulligt;)
Sen kom pappa å hämtade mig åsså for jag hem å lagade mat,duktig som man är:)

Nu sitter jag å snackar med Linn, massa hemlisar,som alla typ redan vet...:P



Hhaa jag imorse:P


Kommentarer
Postat av: Kat

Fin blogg! Lägg upp lite fler bilder! :)

2008-09-09 @ 20:50:13
URL: http://hejkitkat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0