limpistoler,skvaller och djursjukhuset:S

Idag var ingen av dom tre saker som står på rubriken roliga..

På morronen hade vi teknik, vi ska byggga en bro av glasspinnar.Duktig som jag var så skulle jag limma ihop några pinnar, och då fastar allt lim och pinnen på min tumme,då skulle jag ta bort, den emn då fastnar den på den andra tummen och sen på pekfingret. AJ, vad ont de gjorde..Usch!
Sen så hade vi NO,pratade om matsmältning och sånt. Sen lunch och då hade typ alla fått veta om mig och Simme.Alla ville höra vad som hänt, men jag orkade faaktiskt inte sitta och förklara inför hela skolan. Elr ja inte men..
berättade till vissa iaf;)
Sen var det matte och sist idrott.Styrke. Jag och Sara var super duktiga:)

Sen for jag hem och då var jag tvungen att vara hundvakt för Marita var tvungen att åka direkt till djursjukhuset med en av valparna.Den var jätte sjuk och skakade hela tiden.
När hon kom dit så sa dom att om hon inte hade kommit dit med den idag så hade den antagligen dött hemma inatt:S
Så de var ju ändå tur att hon åkte. Den ska iaf vara kvar där under natten.

Sen såg jag  One tree Hill och lagade mat, fixade lite ute och nu så kanske jag och Linda ska gå ut och fota lite:)

Ses:)

Kommentarer
Postat av: agnesss

före första.

1. one tree hill är bäst.

2. jag blåste på fringrarna!

3. JAG ÄLSKAR DIG

4. stackars valpis :'(((

2008-09-29 @ 21:45:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0