Give Up Girls

För typ 1-2 veckor sen så bråkade några tjejer i klassen om vem av dom som var smartast(det var inte så seriöst)
Och nu tycker man ju att fom borde ha slöppt de,men nej. ALLA tjejer i klassen har skrivit om de i sina bloggar så jag tänkte att jag åsså skulle göra det.
Jag tänker inte direkt ta och säga vem som gjorde fel eller nått, för jag har märkt att de sårar vissa.
Vissa av tjejerna i klassen haar prtat skit om några andra och även fast dom tror att de inte märks så gör de det.Och på vissa personen så gör de livet mkt värre.
Jag tycker att de är väldigt svårt att bestäma sig för vems sida man ska vara på för jag har pratat med båda och ingen av dom var ju seriösa.
Så vad säger ni tjejer,ge upp och bli vänner igen?:)

Jag vill vara med båda er men de är svårt när ni bråkar!:**


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0