Ge mig en puss

Agness lillebror är så söt:)
Han är typ 11-12? Och idag hade 3 tjejer kommit och frågat chans på han.Då hade han svarat: jag blir tsm med dig om jag får en puss:)
Haha så jävla gulligt sagt! Jag å Agness ska börja köra den(Y) Haha ja, här är vi seriösa..
Men iaf.. Han fick ingen tjej i slutet.Vilka tråkiga tjejer!En liten puss hade dom väll iaf kunnat ge han!?
jaja.. Han är iaf jätte coool:)


Nu har jag fixat klart So läxan till imorron,elr egentligen gjorde jag den i torsdags men finslipade den bara lite.
Nu ska jag packa ihop lite saker som ska med imorron och sen blire att sova så man orkar upp.

Sov gott allihopa:)

Kommentarer
Postat av: agnes

KYSSS!! :D

2008-09-11 @ 18:27:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0