E-lund, kondomer och dissar

Dagen började med engelska, var klart med allt så de blev att göra massa extra uppgifter. Vi fick resultatet från vårt prov.MVG hade jag:)
Sen NO,skrev lite och gick en promenad. Sen vare "casting" till en film dom ska spela in i Boden,sen skynda lite snabbt på bilden,äta lunch och sen elevråd. Lika irriterad varje gång..

Sen skulle vi på museum, ganska kul vare;)
Slutade efter de, for in till stan med Agness, provade jackor och hittade exakt den jag ville ha!:)
Sen drog vi till e-lund. Dampade på barnen som tagit gungan vi ville ha. Var med Högberg och Runä. Var där i typ 2 timmar. Våldsgästade Emma, sen tog vi bussen till stan, träffade Jesse å gänget åsså:P
Käkade på Dagoberts sen drog vi till Elina ett tag,hon har ju flyttat hemifrån nu:)
Sen gick vi  till e-lund, igen!
Handlade på Ica och sen gick vi till Emma igen. Då var Victor där:P
Jag mutade han, men ja fick inte veta nå kul:P
Hahah kuligast var då emmas syster kom in i rummet, tog upp en kondom och frågade: vad är de här?:)
Emma ba: En godis
hennes syster ville ha den men de fick hon inte:P
Sen satt Emma och spelade massa dåliga Metallica låtar,Victor satt och skröt om att han hade sett simme naken i duschen och Agess, ja hon lämnadee mig med dessa två!!
Haha söta vänner man har:)

Sen kom Victor på att han skulle prova Emmas string, men de blev inget av de:P

Sen kom pappa och hämtade mig å nu ska jag ta en dusch och fixa lite saker till imorron:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0