Duktigt!

So var första lektionen idag.Bara 30 min,sen elevråd,och ja..vissa är där av helt fel anledning.
Sen så hade vi engelska,fick tillbaka våra diagnoser,Gissa vem som hade alla rätt?:)
Sen så skrev vi ett brev som hade med diagnosen att göra.Efter de så var de kör.Sjöng Hallelujah,Tears in heaven och till dom ensamma
Missade dock hela slöjden.Sista lektionen var Spanska,vi tränade på dom nya sakerna och översatte.
Vi fick sluta lite tidigare för att vi var så duktiga!

Åkte hem och då fick jag nån ide att jag skulle städa,så de gjorde jag.I en och en halv timma sprang jag runt å fixade och plockade!!!
Sen kom pappa hem åsså lagade vi mat,lövbit m n konstiga pommes frites grejs,vitlökssmör och bagutter,super gott!:)
Nu har jag stökat undan i köket och ska slänga mig in i läxornasvärld.
Mitt väska var så full med böcker idag så att jag inte ens kunde stänga den.
Sen blir det att tvätta katter.
Känner att jag har varit riktigt duktig idag!STOLT


Så här söta avr vi idag:)

Kommentarer
Postat av: agnes

haha ni är alltid söta!! <33 smör :DDD

2008-09-11 @ 21:22:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0