diameter??

Hej allihopa:)
Hann inte blogga imorse.
Först på morronen hade vi planering,det ska vi alltid ha i 30 min, men vi får alltid gå efter typ en kvart.
Efter det så hade vi teknik,Läraren skulle förklara vad en diameter är,så han ritar upp en cirkel,drar ett streck över hela och säger:Diametern är alltid lika stor i cirkleäven om du drar strecket från alla håll.
Då säger Ullis: Men den kanske är lite avlång?
Haha,de var ganska kul då..
Sen skulle vi iaf rita nå riktningar,jag var grym.
Efter det så hade vi NO,först så såg vi en film om celler och sen kollade vi vart olika delar satt på kroppen.
Sen var de lunch,vi har bara en halv timmas lunch,de är ganska kort  tycker jag.
Sen hade vi matte, och jag var jätte duktig,faktiskt väldigt stolt över mig själv:)
Hann klart med veckans mål på en halv timma!Läraren var nog lite chockad över det.
Sen så hade vi idrott. Vi spelade baseball,tjejerna mot killarna.Faktiskt riktigt kul;)
Killarna vann med ett poäng,men de var spännande för dom fick ett frivarv sista 30 sekunderna!!

Sen åkte jag hem,nu ska jag äta nånting och sen får jag se vad som händer:)
Ses

          

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0