depplåtar? Oja:)

Nu är vi vakna igen:D
Vid typ halv fem - fem, efter att postbilen hade varit å skrämt oss så bestämde vi oss för att sova.
JesseBoy var så osocial så då vare inge kul längre,alla andra sov åsså:P

Rebecka ringde å väckte oss, hon hade massa damp attacker att avreagera sig på.
Hon var typ sur:P MEn ja, de e ju Agness och jag åsså.
Folk är omogna.. Herregud, palla!!

Nu sitter jag här med massa depplåter och knarkar choklad:D
Agness sitter brevid m,ig och spelar gitarr, de gjorde jag igår och ajajaja vad ont jag fick i tummen!:)
Agness är så söt å spelade hero låten för mig, ALLLA sjöng med:D
Myyssssigt:)
Själv gjorde man ju massa med egna låtar, dom blev bra(Y)

NU sitter jag vid msn och är social med Jonte:D
Han kan åsså spela gitarr, jag är nog lika duktig som han:D

Snart kommer papi å hämtar mig, då blir de brukshundsklubben.
Just ja, pratade med pappa igår å då kom de upp att jag hade gjort slut med simme, och senare på kvällen så ringer han och frågar hur de är. Han ba: Ja, jag har ju åsså dumpat folk och jag vet hur de känns.
Haha så snäll han är :)

Ajja, nu ska jag och Agness fortsätta spela gitarr,lyssna på depplåtar och vara social med Jonte;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0