Cooper

Dagen började med ett NO-prov som jag tyckte gick ganska så bra.Sen skulle vi komma på massa saker som ungdomar i Boden vill ha,som vi sedan ska ta upp i Stadshuset.Sen hade vi SO,några redovisade sin läxa.Sen läste Gerda lite hur en bok,som typ var helt hemskt.Och till sist såg vi en film om hembrännt å sånt.
Sen var de lunch,och sen idrott..Cooper...Usch,jag verkligen hatar de.
Min tid kommer att förbli hemlig,ifall att Simon läser de här;)
Sista timmen var de matte,men jag var klar med veckansmål så jag satt i grupprummet med Tjogge och Nelson å spelade kort.

Slutade vid 2,följde m Jenka till bussen,sen gick jag å Ullis till stan.
Mötte Simme på bussen,åsså åkte vi hem till han:)
Trevligt som vanligt;)

Mamma hämtade mig sen åsså for vi hem å åt tacos:)
Nu ligger jag i Linns säng(Linn sitter vid sin dator) å äter godis.

Nu ska vi snacka lite hemlisar;)

Pussss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0