Äntligen hemma

Åh vad skönt att vara hemma igen:)

Jag hann med bussen imorse;)
Först på morronen så hade vi planering,vi fick öppna paketet som vi vann i fredags, de var massa godis däri:)
Efter planeringen så hade jag elevråd,kom inte fram till så mycket, men några bra saker iaf;)
Missade dock tekniken menmen.. efter det hade vi No,gick igenom säkerhet och typ vad vi ville ha för prov åsånt, sen hade vi kör, och då missade jag lite av no:n också. PÅ kören fick vi först sjunga en låt som heter the right way och sen sjöng vi halleluja kören drog ut lite på lunchen, så de blev rätt kort lunch.. Sen hade vi matte, då fick vi böcker åsså pratade vi om betygen, också hann vi jobba lite..Sen vare idrott, pratade betyg där åsså, sen skulle vi typ bestämma nå övningar som vi ville göra2 och 2
Slutade efter de, så då väntade jag å Agness för jag hann inte med bussen... Vi gick in till stan träffade Simme och Victor, följde dom till björknes å sen gick vi in till stan:)
Agness skulle köpa ett par jeans men dom var slut:/ Dom skulle iaf beställa ett par från Piteå:)

Sen gick jag å väntade på bussen, den kom typ tjugo i fyra, och de tar en jävla tid att komma hem, men så äre om man bor på landet...

Ajja, nu ska jag städa till lite i rummet;) Ses

Kommentarer
Postat av: agnes

haha kören var GRYM (y)

2008-09-01 @ 18:05:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0