alltså seriöst.

hur omogen kan man bli?!?!?!!?
alltså typ åh.. vi går inte i 4an?!
life goes on!! man behöver ju inte deppa ihop och typ försöka ge igen?
haha reallity här äre ju jag som bestämmer tydligen? :P
alltså, nu lär agnes mig guitarr hon e GRYM lärare! ;) snart kan jag typ spela vad som hälst ;)
bättreee en ALLA andra guitarr lärare jag har provat...
heheh hon är grymmm!
hon lär mig metallica ;) DEN NI. i en bättre version DOCK.
hehe, nu ska vi spela vidare Chingeling.
CIAO. (bella)



mitt nya ragg ;) tack agnes. RARW ;)

Kommentarer
Postat av: Nalita

Sv: tack för din åsikt i min blogg om giftemål ):kul att veta vad du tycker Kram

2008-09-26 @ 23:37:45
URL: http://naliita.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0