Agness är söt!

hihi åh Agness är såå söt:)

Hon kom hit typ vid halv ett,så snackade vi massa skvaller som vi inte hade hunnit me att prta om,sen fixade vi oss lite å for in till stan. Eller ja,duktiga som vi var så gick vi!
Först gick vi å kollade lite på marknaden typ inge kul, sen vuxna som vi är såå gick vi och fikade. En choklad drink å en chokladkaka:)
Jag tog fram kameran å sa att jag skulle fota till bloggen å vad gör Agness? Jo,söt som hon är så börjar hon poosa,fast de inte ens var henne jag skulle fota:)
Haha hon är så himla gullig:)

Sen gick vi å hälsade på Simme då han jobbade. Han slutade typ så då följde vi med han å kollade på marknaden.Sen for Agness hem,Då följde jag simme till bussen,Jag blev typ sur på ahn för han sa en sak:P
Simme,de var INTE kul!!:P

Haha, sen åkte jag hem,Mamma är läskigt hyper idag.. Jag blir typ rädd:P
 
Ajja, nu kom de iaf massa folk så ska väll gå och vara lite social.

Pussss:)

Älskar dig Simon<3 :**

P.S Jag älskar Agness åsså:)<333333

Kommentarer
Postat av: Anonym

du är bäst ;) <3

2008-09-20 @ 18:46:54
URL: http://bodenflickan.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0