Zombies?

Ja ikväll så känns det som att jag bor i ett hus fullt med zombies.
Både pappa och Marita har varit helt borta.
Dom har seriöst inte märkt någonting. Pappa har varit helt uppe i att sälja massa försäkringar och Marita har suttit och pluggat.

Först så kutar jag förbi dom - Ingen reaktion
går till frysen hämtar glass - Ingen reaktion
Katten välter en stor blomsak som är en meter hög - Ingen reaktion
Jag går FRIVILLIGT och dammsuger upp det - Ingen reaktion
Jag tappar smörpaketet och allt pålägg i golvet - Ingen reaktion
Jag slår på radion och sjunger - ingen reaktion


Ja, ni fattar.. Men till sist.

Mobilen ringer(ljudlöst) jag pratar ganska tyst - reaktion!!

Ja, ibland är föräldrar bra udda:)

Nu är det kärleksdrama på msn igen.. Tar de aldrig slut!?
Ajja, nu ska jag sova. Upp tidigt imorron. För jag ska på badet med Ebba:)

Sov gott:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0