vetrinären

Det blev ett lång besök hos vetrinären. Valparna skulle undersökas,chipmärkas och å vaccin. Efteråt or Marita och handlade lite,sen for vi hemåt, när vi hade kommit typ halv vägs så kom Marita på att hon glömde kolla en sak men vetrinären så då var de bara att vända*SUCK*

KOm hem vid 7,trött och hungrrig. Så de blev skovmål till middag..Igen..Nu håller jag på att städa i rummet , ör imorron kommer de olk från Norge och ska köpa en valp, pratar med Agness också.

Agness du behöver inte vara orolig, du kan få vem/vad du vill. Även fast jag tycker att du förtjänar så mycket mer än vad du vill ha. Men det är ditt val och jag kommer finnas här för dig,även när de går nerför. Älskar dig sjukt mycket bäst vännen<3

Det hände en sån bra grej i skolan idag!!:)
Var i biblioteket och kolalde på gamla skolkataloger,Jonte och Jesse jag såg er när ni gick i sjuan:P, jaja ia, då var en viss snygging där. Och han kolalde mig i ögonen och blinkade åt mig. Åhh så glad jag blev, tills jag insåg att han brukar blinka sådär med ögonen helt utan anleding. De var nog inte till mig han blinkade..Jag blev typ helt sad..
Jaja,Life Goes On!

Nu ska jag ortsätta städa, ses:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0