Today

Okej, ska berätta om min dag. Men först: Agness var sjukt fin idag! Hon såg ut som en liten ängel:)

Anyway, dagen började med SO i ungefär 5 minuter, sen var det kör. Som faktiskt gick riktigt bra idag!
Efter det så var det engelska, och jag fortsatte med mina extra uppgifter. efter det så hade vi slöjd, jag är sjukt less på att jobba med dom där knivarna nu. men ja..
Sist så hade vi spanska, vi fortsatte att jobba om Enrique Iglesias. Vi ska ju fixa allt i PowerPoint, och de blev riktigt snyggt faktiskt:)
Slutade vid halv fyra, då tog jag bussen hem och gick och hälsade på hos Linda:)
Sen blev det mat och nu ska jag och Marita mata valparna sen blir det att plugga till SO provet imorron.


Skulle inte klara allt utan er<3333

Ses:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0