Planer

Idag lagade jag och mamma middag igen, lasagne:)
Efter maten så drog vi iväg till Moster och Peder. mamma lekte home delivery gubbe.vi käkade bullar där, smaaalt:P
Mamma hade gjort bullarna själv, åsså är det sånadär bullar man ska ha socker på, men William var så ivrig att han skulle få en, så bara för att jävlas lite så stoppade mamma salt på hans bulle ist. Haha, han fick en ny sen;)
Vi spelade lite Guitar Hero åsså jag var bra! Men lite pinsamt när min 5 år yngre kusin ägde sönder mig totalt..
Men ändå.. Jag var grym!
Fick en till tröja av moster idag åsså:)
Sen for vi hem, rastade vovven, ganska lång promenad.

Nu sitter jag och Linn på msn och planerar, Andre får vi låna din hångelhörna?(A)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0