Frissan och stan:)

Hos frisören var det väldigt smärtsamt, men ja.. Vill man bli fin så får man lida pin..
Vi slingade det ljusare och klippte det lite i topparna. Tack Terese för ett super bra jobb!:)

         
Så ont gjorde det!      Före                                          Efter

När jag var klar så gick jag och Agness på DAgoberts och käkade. Och vi var nästan super duktiga. Kakan hade vi ju kunnat skippa, men den är så god:)


Sen gick vi runt och kollade läget lite på stan, ganska lugnt. Så då tänkte vi dra till Sävast. men då såg vi ju en person. Så vi var tvugna att hoppa av bussen.Det blev lite spionering. Och ja vad ska man säga, nått stämmde inte mellan dom två.
Sen så tänkte vi ta nästa buss till Sävast, men då ringde pappa att vi skulle till banken och fixa massa saker, så då gick vi dit. Det tog jätte länge!
Jag skulle gå och ta kort i en sån där automat, och då hade dom gjort om dom. Så man kunde göra om bilderna om man ville, inte för att de blev så mycket bättre då men iaf. Jag ser väldigt konstig ut där..


Sen så gick vi runt och kollade lite till på stan. Vi gick till Örjans och där träffar jag en gammal kompis som jag inte ha träffat på minst 4 år! Synd bara att jag var blyg för att gå fram och säga hej..
när vi skulle gå från Örjans sa hon som jobbade där ba: Åh vad kul ni såg ut att ha:)
Joo svarade vi. Haha åsså kommer killen som jobbar på övervåningen(kommer inte ihåg  vad han heter) Åsså tar han mig på ryggen å ba: Man har alltid kul på Örjans eller hur?
Alltså shiet vad rädd jag blev, för jag visste inte att han var där.
Jag och Agness höll typ på att dö av skratt..

Sen bestämde vi oss för att ta bussen till Dollar Store, var där i 5 minuter, sen tog vi bussen tillbaka till stan. Då såg man ju snygg killen:)
Så här söta var vi idag:)

När vi kom in till stan så kom pappa och hämtade mig åsså åkte vi hem, käkade. Sen gick jag och Linda ut med hundarna, först en riktig promenad och sen massa bus på gården. Kom in och såg en film, super bra.
Nu har syrran bakat en kaka så ska gå ner och smaka på den:)
Haha, ni som orkar läsa allt, PUSS till er:)

Just ja, Ikväll far Agness till Skåne. Jag kommer sakna dig otroligt mycket babe. Men ha det bäst och gör inget som jag inte skulle ha gjort<3


Kommentarer
Postat av: Julia Åström

haha, lasses mening? ;))



och du!? nu vill man minsann höra vem "snyggkillen" är!? :D

2008-10-27 @ 20:14:05
URL: http://jjullaan.blogg.se/
Postat av: agnes

haha ja du snodde lasses, men hallå är det nått du glömt berätta, vem är den dära snygg killen? ;o

2008-10-28 @ 17:43:24
URL: http://alltidbeata.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0