Seriöst inlägg

ben and Jerrys var gott!Men usch vad vi hade ont i magen sen.. Ajaj, vi gick iaf och kollade på Anna sjöng. Så duktiga dom var:)
Sen gick vi hem till Anna, jag visade gitarrskillsen;) Elr ja, idag var dom inte så bra men..
Sen for jag till mamma och hämtade saker, jag yllde halva baksätet med påsar och väskor:)
Kom hem, käkade lite:P
Nu så är det seriösa diskutioner med Foppa på msn och seriösa diskutioner med AGness på telefon.
JAg och agness är inne på djupa saker.. Typ läskigt.Lullaby..
Stackars alla söta killar idag sött, Du är om hade ont. Jag skulle ha blåst..

Killar med fet smajlet, WE LIKE IT!!


Hur fan kan du vara så idiotiskt? och självisk, bara tänka på dig själv..?
Allt handlar om dig, Du har det jobbigt, Du är trött, Du är less. Men vad fan tror du vi andra är på Dig?
Du inser inte hur mycket du gör bort dig, vad folk säger bakom din rygg. Har du egentligen någång aning om vad   DU håller på med?Även om du försöker på mig att på dåligt samvete och förstöra mitt liv, så i slutändan så är det Du som kommer vara förloraren. Hur Du än gör så kommer det att bli så.


Kommentarer
Postat av: Anonym

weeeeeeee like deep :P

2008-10-24 @ 23:38:40
Postat av: vican

vem handlar den nedre texten om.. ? ;o

2008-10-25 @ 10:13:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0