Speed dag

Idag har det varit en sån där lalllalalla dag:P
Haha har varit HELT galen, seriöst mina kompisar trodde typ att jag gick på nånting..:P
Dagen började iaf med engelska, läsa en ny bok, Rain Man tror jag den hette.
Sen NO svara på lite frågor och sen Aktiv. Gick runt stan. Sen var det bild, då skulle vi rita oss själva, läraren hade tagit kort på oss som vi skulle rita av. Nu har jag massa kort på många sötisar:)
Sen var det svenska, då spelade vi ett spel, min grupp leder:)
Efter det var det matte och shit vad hyper jag var, tur att jag avr klar med målen så att jag kunde hypra på:)
Sista lektionen var SO, Lisa tyckte jag var knäpp:)

Sen for jag hem, kollade på One Tree Hill<3
Lagade mat och pluggade Hk.. Sen skjusade jag och mamma syrran på träning åsså gick vi runt stan medans vi väntade på henne..

Sen blev det ju lite sad.Inget jag pallar skriva här.. Men..Tack Rebecka Widgren för att du finns! Älskar dig tills det inte går längre<333









I Dont wanna waste the weekend if you dont love me</3


Kommentarer
Postat av: Rebecka Widgren

Du är finast, jag finns hära , ALLTID! jag älskar dig mest.<3:)

2008-10-21 @ 20:21:01
URL: http://rrrebeckaw.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0