Skvaller

ja, kvällen blev ju ganska intressant, har fått höra en del saker. Som jag har lovat att inte säga till nån och de kommer jag inte heller:)
Men jag har andra nyheter att berätta:)
Vi har fått en ny katt!Det är en super söt kastrat hane från Skåne.
Men den är fortfarande ganska blyg.

Hahah förut så brukade jag och min syster alltid säga till mamma: Vi vill ha ett syskon. Och svaret blev då: Säg det till eran pappa.Och då sa vi det till pappa och Marita. Det slutade oftas med att vi fick en till hund/katt.
och idag efter att katten ahde kommit så var pappa på väg ut då Emma sa: PAPPA, jag vill ha ett syskon.
Då smällde pappa igen dörren:)

Hahah, han tycker nog att det räcker med djur nu:)
och det tycker jag också, men det såg ganska kul ut.


Nina, våran bästa utställningkatt. har vunnit många titlar. Bla. Europa Champion.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0