Pinsamma saker? We love it

Pinsamma saker har hänt hela dan, kan inte skriva om alla, men ja.. städet kollar nu mera konstigt på mig.
Efter skolan drog jag,Emma ochRebecka och träffade Viktor. Jag avr sur på han för att hande stoppat salt i min vante:P
Satt med han och väntade på hans taxi.
Sen drog vi till E-lund. Då såg vi jesse å gänget(Igen!) Haha stackars Rebecka.. Jonte tror nog att hon gillar han nu.Vi drog iaf till Ica och köpte kladdkaka och cider:)
Sen satte vi oss i lekparken å käka de, dom typ gungade mig på en rund sån där stor gunga.Höll typ på att spy.

Emma for hem vid fyra och då gick jag och Rebecka hem till henne och då hade skolkatalogen kommit!!:D
KUL!, men vi var besvikna. Dom flesta snygga killar var fula.Hahah Ankan avr roligast;)
Måste säga de åt han imorron.:P

Nu kommer mamma med 2 jackor som hon köpte idag, ska prova dom å se vad jag tycker. Om jag gillar nån så blir  de väll bild på den sen;)

Pusssssssssssssssss:)


Kommentarer
Postat av: agnes

haha han var ju typ FLUM! typ alvarlig för en gångs skull x)

2008-10-01 @ 20:19:12
Postat av: Katarina

Hejhej, trevlig blogg du har :)

en liten fråga, är det en Portugisisk vattenhund du har?



tyckte de likna de lite i headern.

2008-10-01 @ 21:12:22
URL: http://kaatitsy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0