MIN hund

Ja, kvällen slutade ju inte direkt som jag hade tänkt. Det skulle bli en lugn kväll med massa Gossip Girl.
Men istället blev det tårar och Gossip Girl..
När vi satt och fikade så tog Marita upp om hunden.. Jag blev sur som vanligt och gick in på rummet. Och började se Gossip Girl och sociala med Foppa:)
Efter ett tag så kom pappa upp. Vi pratade om hur vi skulle göra med hunden. Dom vill ju att vi ska skaffa en fodervärd åt henne, men jag har ju haft henne i snart 2 år nu!! Fatta hur jobbigt det skulle vara att bara lämna bort henne..

Och ja, jag började grina. För det känns helt hemskt att veta att hon kanske inte kommer bo kvar här.
Jag pratade ju med Foppa sammtidigt och mitt iallt så skriver han:

-̔ Foppatowwlan säger:

Snadlåda

Lina | linasundqvist.blogg.se säger:

Va?

-̔ Foppatowwlan säger:

ja snadlåda... men man ska byta plats på n å a sn<-->adlåda så blir de sANdlåda

-̔ Foppatowwlan säger:

Eller så skriver du bara..

-̔ Foppatowwlan säger:

sandlåda*

Hahah åh vad jag började skratta:)
pappa tyckte typ jag var knäpp som började skratta, för det var ju ganska seriöst. Men snackar man med Foppa så börjar man alltid att skrattta:D

Var bara tvungen att berätta det. Nu ska jag fortsätta att se på Gossip Girl. Mer uppdate om hunden blir det imorron.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0