Kryddor!

Hade sovmorron idag, inte så länge med iaf skönt!
Först hade vi aktiv svenska, gick runt stan.Rebecka är typ bäst på bitchblikar:) Sen var det HK, vi gjorde fisk,potatis, sås och sallad. Jag och Foppas sås vad bäst:)
Och vet ni? Grillkrydda,pommes frites krydda och taco krydda passar till allt! Eller iaf om man frågar Foppa;)
Sen hade vi lunch, vi käkade tacos.Jag,emma och rebecka f Sista lektionen var spanska och vi såg film i aulan. Vi såg Top Gun, och den var jätte dåligt dubbad:P
Men ja, den var ganska tråkig..Sen tog jag bussen till stan, bokade klipptid. Så på måndag ska det klippas och slingas igen. Sen gick jag till banken och hämtade ett papper. Sen var jag så duktigt och gick hem!

Blev skrovmål till middag och sen hyrde vi fim:)

Ikväll blir det att bara ta det lungt:)

Kommentarer
Postat av: Anonym

alltså chill (;:

2008-10-22 @ 20:03:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0