Kort om idag

Vaknade i tid imorse, hann duscha äta frukost och allt:) Åkte med mamma till skolan. Började med planering. och sedan elevråd i en och en halv timma! Då fick msn ju höra saker:S
Sen NO,Matte och idrott, vi hade lite teori bara och sen fick vi sluta. Tog lokalbussen hem med Vican och Åström.Haha Åström hade skillsen påväg ut ur bussen. Först typ slänger hon ut väskan i gången,sen tappar hon mobilen på golvet och sen när hon ska ta upp mobilen så ramlar hon på golvet:P
Haha hon är så söt:)

For hem, rastade vovven, såg lite Gossip Girl och One Tree Hill sammtidigt som jag städade lite i typ hela huset!
Sen åt jag mat och nu sitter jag och myser i min nya mjukisdress:) Super skön!


Ibland är vi såhär aktiva på våra NO lektioner:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0