Kör, och andra saker

Dagen började ju med kör. Tränade i en och en halv timma före. Och sedan så körde vi två konserter.
Den andra gick bättre, fick lite damp på Boysen i klassen:P


Agness och jag goooes Solo:)

Efter det, så hade vi lunch och sen engelska. Vi skulle spela ett spel, vi hann inte spela klart men min grupp leder!
Sen så var det slöjd. USCH! jag hatar verkligen träslöjd...
Nelson gjorde så att jag blev dränkt i Cola. Och jag spöa Anton;)
Sista lektionen avr spanska. Vi såg en kort film och sen fick vi sluta.
Jag och Åström tog bussen hem. Jag och mamma gjorde pizza och nu ska vi snart fara och skjusa syrran och sen hälsa på Moster.

Haha cool boysen innan spanskan;)

Kommentarer
Postat av: agnes

åååååååhw fin blid NAAAAAAT ;oooooo

2008-10-16 @ 19:24:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0