Kolla dom har magrutor:O

Orkade inte gå till farmor på morronen Så tog bussen till e-lund. Jag och Ebba spelade lite Sims:P
Och sedan for vi till badet, SÅÅÅÅÅ mycket folk det var:O
Haha, det var bland annat massa killar som gör lumpen där. Dom hade nån tävling eller nått och det var så otroligt gulligt för Ebba ba: TITTA LINA DOM HAR MAGRUTOR!!!!!!:O
Hahahhaha, jag höll på att dö av skratt.

Sen kom Matte och Tess och hämtade oss. Kusin med körkort. We like it!
For hem till Ebba. Tess klippte matte, det blev bra:)
Snackade lite med Tess åsså om vad vissa personer har sagt... Töntigt...

Iaf, sen kom pappa å hämtade mig, for hem. Och då kom dom på att dom skulle till Umeå på fredag. Så guess what!?
Home alone på halloween:S
Kan det bli mer läskigt?
Men jag överlever nog:)

Orkar typ inte skriva nå mer just nu.. Men ha det bra, Pusssssssssssss:)

we fight we brake up
we kiss we make up

Kommentarer
Postat av: silvia

aww, vad gulligt, titta han har magrutor ; D

2008-10-30 @ 00:21:41
URL: http://piinglans.blogg.se/
Postat av: agnes

ahah :D du, du kommer ju inte vara helt alone ;) <333

2008-10-30 @ 22:34:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0