Hej, vi gillar motion!

Först for jag till mamma och rastade vovven, sen gick jag och mötte Rebecka i stan också gick vi till e-lund.Rastade hennes hund, åt glass och chokladpudding:D
Sen gick vi till bussen, men den kom inte, så vi gick in igen. Och då sa Rebecka att hon såg bussen, så då sprang vi till bussen, men den stannade inte. Då kom Robert så då snackade rebeckas lite med han och sedan gick vi in till staan. åt lunch på Dagoberts.

                             
En mycket söt Rebecka:)             Och en trött Lina

Sen gick vi runt och kollade lite på affärer. När vi kollat klart så var det en timma kvar tills bussen gick, så vi satte oss inne på Åhlens.

Sen tog vi bussen hem till mig, rastade hunden och såg tv:)
Sen kom Rebecka på att hon hade träning, så då blev det att skynda sig till stan igen.Kollade på hennes träning ett tag. Sen kom Marita och hätade mig, vi for och kollade lite på stan. Och sen handlade vi massa saker till helgen:)
Sen när vi skulle fara och köpa mat så såg jag värsta snyggingen!!:D
Eller så inte:P
Haha det var ju FOPPA:)

Ajja, vi for å köpte mat på Max, och sedan for vi hem.
Nu ska jag städa ihop lite i mitt rum. Pussssssssssssssss:)


I'm swept off my feet,
My heart skips a beat.
But theres really only one thing to say.
God damn you're beautiful to me,

Kommentarer
Postat av: silvia

usch, hatar å städ så mamma städar åt mig :D

2008-10-30 @ 22:09:03
URL: http://piinglans.blogg.se/
Postat av: agnes

ahah naw :) men jag bara motionerar hela dagarna här i syd.. haha men DÅ pluss så käkar jag dock typ hela tiden (A) typ tjockis dag, VARJE dag ;)

2008-10-30 @ 22:32:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0