Grattis Jonte:)

Efter Hk:N idag så hade vi Spanska. fortsatte med våra powerpoint jobb.Nästan klara nu. Efter skolan gick vi in till stan. Jag,Emma,Rebecka,Agness och Viktor Tog bussen hem till Jesseboy, Jonte var åsså där.Vi såg 2 filmer.En jätte läskig som hette The eye och sen såg vi Alvin och gänget;)
Efter de så skulle vi ta bussen hem, men vi missade den så vi gick till Jonte och sa Hej. Vi sjöng untanför hans dörr, för han fyllde år. GRATTIS JONTE:D
Sen gick vi och skulle ta nästa buss, men då missade vi den åsså, så vi gick tillbaka till jonte, han hade en skön säng tyckte jag:)
Sen gick vi till bussen,again, och den här gången hann vi med den!
Haha Viktor var rolig på bussen, men han ville inte att jag skulle skriva här om de;)
Ajja, vi for iaf till Rebecka och sen kom Marita och hämta mig, for hem käka Thaimat och sen marängswish(stavning?)
Nu ska jag ta en dusch och sen blir de sängen:)

Pussssss:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0