Gårdagen och Idag

For till Rebecka vid sju igår, vi fixade till oss lite och sen gick vi och mötte Anton och gänget. Det var typ 8 band som spelade, men dom var så dåliga så vi lyssnade typ bara på 4 och sen for vi hem.
Kom hem och käkade(igen) Lött och pommes frites blev det:)
Sen satte jag mig vid datorn å snackade med Foppa ett tag. Han är alltid social:)
Blev sängen ganska tidigt iaf. Var svin trött!

Vaknade vid nio idag av att Foppa och Runä smsbomade. De enda dom skrev var: VAKNA!:)
Och ja, jag vaknade. Men somnade om och sov lite till, Skönt:)
Nu har jag ätit frukost och fixat mig lite. Ska faktiskt åka och hälsa på Mormor och Morfar idag. Var jätte längesen jag träffade dom så..


Viktor och halva Emma igår:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0