Damp på Foppa

Ja, nu är jag helt klar med mitt So arbete.Nelson sitter här och pratar om att byta byxor? Ja, han är ju som han är:)
Agness vill att jag ska komma på kören, men jag orkar faktiskt inte idag.Foppa sitter och dampar, och Runä hade nyss damp. Söt klass man har:)
Vi fick tillbaka våra So prov idag åsså, VG+ till mig:)
Ganska nöjd faktiskt:)

Nu dampade Foppas dator ihop, Hahah SYND DÄR:)
Nu ska jag skriva om foppa:P

Han är typ speed, ALLTID!
Typ inte så smart, men ja, han får gå i våran klass iaf:)
Jag vet vem Foppa gillar, den du!
Men det är en hemlis:)
Foppa fick en hjärnskada igår, inte på riktigt, men enligt han så var det så.
Foppa e ja.. STÖRD:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0