dålig uppdatering

Jag vet att mina uppdateringar har blivit dåliga, ska skärpa mig;)

Idag hade vi sovmorron till tio över nio. Elevråd direkt, vi bråkade lite men de fixade sig. Sen var det HK i två timmar. Vi gjorde nyttiga bröd.Sista lektionen var spanska, de flesta redovisade sina projekt men vi ska redovisa imorron istället.
For hem,Kollade lite tv och städade. Sen lagade jag och mamma mat. Korvstroganoff och ris.

Nu ska jag fixa mig lite och sen ska jag till stan och öva med skolkören till imorron, för då blir det konsert:)

Ska försöka uppdatera senare, Puss:)

Kommentarer
Postat av: juliaå

vad bråkade ni om? ;o <3

2008-10-15 @ 17:44:58
URL: http://jjullaan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0