ARG

Åh, jag är så irriterad just nu!
Varför ska killar vara så himla omogna?

Dagen, svenska,röstade vilka som skulle prata m politikerna, jag blev vald:), sen kör,So prov, Idrott KUL, sist matte. Nelsons pappa typ dog av skratt när Carro spåde min framtid;)
Jag gifter mig med en bög,som är tillsammans med mitt ex, vi får jobbiga ungar, blir panka, jag blir en porrstjärna och spelar in en porrfilm med min man och mitt ex. Hoppas verkligen inte att de blir sant!

Efter skolan var jag med vCarro, de avr kul. Så längesen jag var med henne sist:)

Käkade hamburgare från Max till middag och såg film:)

Nu sitter jag och är grymt arg på omogna killar! elr de är bara en kille, men iaf.
Hur ska man kunna förvarna en kille innan man dumpar han?

Usch, nej nu ska jag äta maraboue och lugna ner mig!:)


Åström och jag:)

Innan idrotten.

Haha ja man kan inte alltid vara söt:P

Carro och jag:D

Kommentarer
Postat av: agnes åå sophia,

hahah alltså det är din framtid lina! DET ÄR BÄST ATT INSE DET NU! haha skoooojja :D du vet ju våran framtid jag har ju redan berätaat :D

2008-10-03 @ 22:36:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0