Arg

Usch, så arg jag är just nu. Här tror dom att dom bara kan släppa in hundjävlarna när somhelst och att jag ska ta hand om dom.
Imorse kom Linda in med valpen klockan sju!!! Och jag hade INTE sagt nånting om att vakta den.. Alltså inte är det några problem egentligen med att vakta den, men hon kan ju iaf fråga först!!
Hon hade då inte blivit glad om jag bara hade lämnat in Karro sådär...
AH....DAMP..

Nej, nu ska jag försöka lugna ner mig. Snart ska jag ta bussen hem till mamma. Och senare idag så blir det lunch på stan med Rebecka:)
Det blir kul.
Ska även åka och handla mat till helgen innan jag kommer hem.

Nu ska jag försöka hitta nå kläder, slänger in en bild på det sen:) Pussssssssssss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0