Akta, Lina Bits

Nu är hemma hos Linn:)
So:n gick bra, även om jag missade årets händelse. Jag såg andra bra saker:D En viss snygging;)
Sen var det lunch, vi körde plätt tävling. Jag gav upp.. Jag orkade typ 4 eller nå sånt.. Alla andra åt många fler:P
Sen var det engelska, fyllde i några frågor och sen läste jag ut boken Rain man.
Jag och Carro försökte ge niorna klistermärken men nae dom ville inte ha..
I slutet av engelskan så blev det strömavbrott:O
Så under typ halva slöjden hade vi ingen ström.. Men duktiga som vi är så klarade vi att jobba iaf:)
Sista lektionen var spanska, såg klart Top Gun.. Kerttu mobbade mig lite smått, Foppa trodde att jagt inte vågade bita han, men h´guess what? Jag vågade!
Haha, sen skickade Åström ett sms till typ alla killar där det stod: Akta! Lina bits.
Haha ja... Sen gick jag hem till Linn:)

Nu sitter vi och drooogar musik och plattar håret:D

Snaaart blir det arenan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0