Pappa är snäll

Sov morron idag, först skolsyster,sen HK, gjorde köttbullar och mos, sen skolsyster igen, sist matte. Orkar inte skriva nå mer om skoldagen.
Efter skolan gick iaf jag och Sara till stan och kollade lite. Jag måste börja försöka hitta julklappar till alla nu.Men vet inte riktigt vilka jag ska köpa till. Ajja, de fixar sig.
For hem, såg film och nu är jag hundvakt. Hunden bara piper och piper och piper..LESS.¨


Åh, min pappa är snällast! Han kom precis med en låda med chocklad, haha det är nog för att jan vill att jag ska gå ut med hundarna.



Rebecka Widgren,Agness Näslund,Julia Åström,Victoria Westin Ericsson,Sara Landfors<3

Kommentarer
Postat av: Rebecka

JAg älskar dig, jag finns alltid här, du är den absolut bästa, när du gråter så gråter jag med. Du kanske mäskte de idag?;) men du är helt underbar, och DU FÖRTJÄNAR 1000x BÄTTRE ÄN

HAN!!! <33333

2008-11-26 @ 20:28:53
URL: http://rrrebeckaw.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0