All I Want Is you, and you, and you and you:)

Skolan var chill.Planering,teknik. Ajaj, skar mig med en kniv. NO-Anton tog min penna...:P
Matte,Högberg hade en dum lek.Gympa-Handboll:)

Sen gick jag och mötte Rebecka, Vi åt lite:)
Såg måååånga snyggingar. HAHAH Agness:D
Sen heden. Haha vissade hade ju som damp:)
Olsson är coool;) Typ kommer då man visslar. Det ska jag lära mina katter:D
HAhah Linn gjorde illa sig nu:P
Jag och agness ahr gjort önskelistor:)
4 snyggingar finns med:)
ALLa är grymt snygga:D

Det blir lixom "All i Want For Christmas Is You"

Anyway, träffade ju Rebecka idag. Har saknat henne grymt mkt!:D Älskar dig babe:*

Nu blir det film mys med Linn:)

Kommentarer
Postat av: silvia

Å , vilken film tittade ni på :O

puss

2008-11-18 @ 19:54:42
URL: http://piinglans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0