linas house =)

Nu har vi vaknat på riktigt:)

Pizza till frukost, we like it!
Provat massa kläder, Klänning på mig och jeans på Linn:)
. Mitt underhår är rosa:S
Och överhåret blont..Inte riktigt så jag vill ha det.. men.. Inge mer färgning just nu iaf.
Vi drog ett varv med dammsugaren åsså, vi är duktiga:)

Vi var duktiga och städade liiiiite, men då kom Foppa och Runä. Kul. NOT.!
Vi typ helt ofixade å allt:P
Jag var typ trött och osocial men ja Linn var iaf social:)
Blev typ GANSKA sur på Rebecka åsså... Men ja.. Älskar henne iaf:)

Sen kom det massa folk och käkade smörgåstårta och vanligtårta:)
Nu är det mer seriöst snack i källaren:P

usch.. Är typ less...
Cause you are my heaven<3


Jag älskar Linn Hällefors mest i hela världen. Hon finns alltid där och är så bäst<3


Grattis pappa på farsdag:)

Kommentarer
Postat av: Rebecka Widgren

förlåt gumman.. du är allt, men jag är väl förlåten nu ?<33 :)

2008-11-09 @ 19:34:30
URL: http://rrrebeckaw.blogg.se/
Postat av: vican

Sv; SÅKLART DU BLIR! ;) älskar dig med <33 (:

2008-11-10 @ 14:43:11
URL: http://victoriawestinericsson.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0