Tråkig dag

Ja, gårdagens inlägg var seriöst. Nästan så att man blev rädd.

Dagen började med att jag försov mig, men fick skjus av Mats så det gick bra.
Först var det möte med rektorn. Har inte gjort nått dumt;)
Sen so, datsalen.Lunch. Armbrytning med grabbarna. Vann nässstan..
Engelska, vikarie så det var ganska stökigt.
På väg till slöjden blev man snöbadad..På slöjden var jag duktigt:)
Sen spanska. på rasten hälsade jag på tyskan. Dom märkte mig inte, fast jag stod och hoppade utanför deras fönster;)
Gick till stan efter skolan med Åström. Först banken, sen dagoberts och sen gick jag till Salongen, Syrran klippte sig.Sen hem.
Kollade på The Hills, käkade och kollade på My Sweet 16.

Just ja, på spanskan gå ringde Pärs mobil. Då fick han göra 20 situps som straff:P

Nu ska jag bara ta det lugnt:)
Pusssssssssssssssssssss:)

Kommentarer
Postat av: Hanna :)

Men hallå, det var juh inge jobbigt för per ! :o

2008-11-14 @ 10:47:12
URL: http://hannasvanberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0