Tidningen

Nu har jag städat och packat. Ganska tråkigt.
Just ja, fick ett speciellt sms. Så gulligt:)
 
Har ju glömt att säga att jag var med i tidningen igår. Hon som interjuvad mig kände igen mig. Hon ba: Nej men, är det inte du som är agility-Lina.
Och det är de:)
TYp 10 gånge jag var med i tidninge  nu, men ja. Jag gillar att synas;) haha, synd bara att tidningar alltid gör om det man säger. Det gjorde dom verkligen den här gången. Det blir ju som fel, då andra som har med saken att göra läser det.

Jaja, nu ska jag duscha och sånt.  Tidig kväll ikväll.
Imorron blir det Skogså och pappa:)

Sov gott allihopa:)

Kommentarer
Postat av: silvia

Å håller du på med agility? slutade med dt i sommras. vad har du för hund, själv harjag en pudel :D

2008-11-20 @ 23:15:42
Postat av: millan

vilken tidning var du med i ? =)

XOXO(L)

2008-11-20 @ 23:22:44
URL: http://www.hurskadetsluta.blogspot.com
Postat av: MJ

Ja de är underbart att vakna till de!

2008-11-21 @ 00:09:26
URL: http://mariejane.blogg.se/
Postat av: Kurt

Lägg ner din blog, den kommer för ofta då man scrollar runt med mer-trafik!!!

:o)

2008-11-21 @ 00:38:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0