Sovmorgon?

Irriterande! Kom till skolan kvart över åtta och då får vi veta att vi inte börjar förens klockan tio! Åh, vad arg jag blev..
Det var för att en av våra lärare strejkade pg.a vårat nya schema.
Hade iaf Hk. Jag och Sara gjorde en god kyckling soppa och ett bröd jag inte kan uttala:P
Foppa e trög och kastar mat:P

Sen vare spanska,fyllde i en bedömnings sak,gjorde ett schema för terminen och sen jobbade vi lite.
Sista lektionen var matte, men eftersom att jag inte var där igår så gjorde jag nån sak som skulle skickas in till kommunen.
Sen då gick jag och REbecka hem till henne:)
Nu sitter vi och se tv å är sociala:)

Pussssss:)


Ibland är vi söta;)


Kommentarer
Postat av: rebeckaw

för att du är bäst! <3

2008-11-05 @ 17:21:35
URL: http://rrrebeckaw.blogg.se/
Postat av: Dress Like a Princess

Sötisar

2008-11-06 @ 10:42:17
URL: http://dresslikeaprincess.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0