Snöbadad

Först på morronen hade vi engelska.Det var ju hälsodag så sen gick vi på en tipspromenad. Jag,Sara och Åström gick sen in till stan och käkade. Sen tbx till skolan,blev snöbadad 7 ggr idag, 3 av dom var lite mitt fel.
Men jag snöbadade Runä 2 ggr!
Sista gången var det Runä,Morgan och Foppa mot mig, fuskigt.
Dom höll även fast mig medans Foppa ritade på mig, Men dom ska få igen!
Sen så var vi i gympasalen, där fick vi läsa massa sakeer. Sista lektionen såg vi film.

For hem, socialade med Linda och Markus å nu är jga hundvakt.
ska se film och äta. Är för trött för att orka hitta på nått.

Pussssssssssss:)

P.S Rebecka en vecka äre som gäller och jag vet att du kommer bli skyldig mig en macka, har nästan bevis;)

P.S 2. Agness, I Love You, skärp dig nu gumman;*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0