SkyltSöndag

Åh så mysigt det var på stan. Dom bjöd på massa glögg,pepparkakor och julmust. Det föll stora snöflingor och var fullt med folk. Det känns verkligen som jul.vacker Tass var nog den affär som hade gjort mest. Dom bjöd på godis,glögg och pepparkakor, dom hade tipsrunda,live musik, frågor som man kunde vinna saker från butiken, och hundar som sprang runt, en var super söt i en liten tomte dräkt. Så gulligt.
Nu spelas det julmusik på radion.. Känns som att det är julafton i morron.
OKej, ute ur drömvärlden nu.
KOm hem, käkade lunch. var ute ock skottade lite också. Skotrarna kom fram, körde lite bara. Nu har jag sett massa One Tree Hill avsnitt och snart blir det middag med HELA familjen. Det händer inte ofta kan jag ju säga.
Sist jag kommer ihåg så var det väll typ i September då Emma fyllde år.

Ajja, tillbaka till One Tree hill nu.

Kommentarer
Postat av: millan

oj, vad jag vart sugen på glögg ! :O

krams^^

2008-11-30 @ 18:37:33
URL: http://hurskadetsluta.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0