Mistel?

Nu har jag pluggat.. MASSOR, känns det som. Tror det går bra på HK provet imorron:)

Jag och AGness har gjort planer. Först så kom vi på hur bra sommaren var, Alla minnen.. Alla vänner, killar, sol. ja, ALLT!
Det är väldigt länge tills det är sommar igen.Så, då kom vi på.. Varför inte göra julen till nått super bra?
Våra planer är att hänga upp mistlar i typ hela skolan, på mackans, på Auto Shoppen, På stan. Ja, Everywhere:)
Vad tror ni om de?
TÄnk vad glad man skulle bli då!

Men ja, det är ju bara planer än, får se hur det blir med de;)
Nu ska jag läsa lite till å sen sova, Pusssssssssssss:)

Just ja, Imorron ahr jag utvecklingssamtal:S
Det går nog bra:)
Happy Face:)

Jag rymdes;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0